Lněné semínko, jak ho konzumovat

Kuchyně

Přidal ivana33, dne 11. 10. 2019 ,  0x

Lněné semínko, jak ho konzumovat

Také patříte mezi nadšence, které pohltil zdravý životní styl? Každou chvíli se na internetu nebo v různých fitness magazínech dočteme, co nového se objevilo na trhu a co musíme okamžitě zařadit do našeho jídelníčku, abychom překypovali zdravím. Jednou jsou to chia semínka, potom zase nápoje ze zeleného ječmene a další sezónu je na vrcholu žebříčku oblíbenosti opět něco dalšího. Otázkou je, co přebralo štafetu teď? Must have zdravou potravinou, kterou musíte zákonitě baštit, pokud chcete být dostatečně cool, je lněné semínko. Díky svojí velikosti vypadá na první pohled naprosto nenápadně, ovšem jeho síla a účinky předčí řadu jiných super potravin.

Zdraví prospěšné lněné semínko



Tato malinkatá potravina je skutečně hotový zázrak. Pozitivně ovlivňuje celou řadu skutečností, které dělají vrásky mužům i ženám. Pravidelná konzumace tohoto malého pomocníka prokazatelně pomáhá v boji s:

  • padáním vlasů
  • a vysokým krevním cholesterolem,
  • dále také snižuje riziko infarktu a mrtvice
  • a výrazně posiluje rovněž náš zrak.

Druhy lněných semínek


    Lněné semínko na pultech supermarketů

    Pokud vás účinky lněného semínka ohromily natolik, že se už teď chystáte do nejbližšího obchodu, určitě vám pomůže přehled konkrétních produktů, které jsou u nás už běžně k dostání. Právě toto semínko bylo stěžejní potravinou pro jejich výrobu a jejich konzistence zaručí, že se do vašeho tělaskutečně dostanou všechny prospěšné látky, které tento zdroj zdraví nabízí. Co si tedy připsat do nákupního seznamu? Především se jedná o jeho drcenou nebo rozemltou podobu, kterou lze koupit i v kombinaci s dalšími účinnými látkami, a dále pak lněný olej. Obě verze lněných potravinových produktů jsou daleko lepší než konzumace samotných lněných semínek. Jak je to možné?

    Způsob konzumace je podstatný

    Lněné semínko je obrovským zdrojem vlákniny a velkého množství vitamínů a minerálů. Ovšem způsob, jakým tento zdravý produkt dostaneme do těla, je klíčový. Odborníci z oblasti výživy upozorňují, že všechno kouzlo se totiž skrývá uvnitř. Máme dvě možnosti. Lněné semínko můžeme konzumovat v jeho prapůvodní podobě, ovšem důležité je, abychom každé jedno semínko rozkousalinebo se vydáme snadnější, pohodlnější a určitě i příjemnější cestou a sáhneme po už zmíněném lněném prášku nebo jeho tekuté formě.

    Denní přísun lněného semínka



    Pokud chceme být zdraví a fit v každém věku, lněné semínko v naší stravě nám rozhodně neuškodí. Avšak nic se nesmí přehánět. Žádný extrém není zdravý, a proto bychom to neměli přehánět ani s porcí této zdravé dobroty. Jaká je doporučená denní dávka? Jedna polévková lžíce lněného semínka, ideálně v drcené či mleté formě, bohatě postačí. Předávkování může vyvolat celou řadu zdravotních potíží, mezi které patří např. i krvácení.

    Další článek


    Komentáře:

    Pro přidání komentářů je potřeba se přihlásit .

    Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.